Los bericht bekijken
Oud 24 juli 2008, 12:53   #7
Hakiminho
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
pardon?

GENOEG DAAROVER? Dat de nog overblijvende christenen in de bakermat van het christendom anno 2008 nog steeds vermoord worden omwille van hun geloof, GENOEG DAAROVER?????

mag ik weten welke amerikanen zichzelf gaan opblazen midden islamitische markten en zo?

Kan U me trouwens eens uitleggen hoe het komt dat er in vb. Saudi geen joden meer rondlopen? Ze waren er nochtans met hopen in de tijd dat die pedofiele haremhouder daar rondliep. Ze hebben hem zelfs asiel verleend toen zijn eigen stamgenoten hem buitengebonjourd hadden (enfin, niet buitengebonjourd, ze vonden hem gewoon de dorpsgek).

Waarschijnlijk hebt u moeilijkheden met begrijpend lezen. Ik heb duidelijk gezegd dat ik TEGEN zulke gruwelacties ben!

U wilt graag weten welke Amerikanen/Israelieten zich opblazen in marken? nou, om eerlijk te zijn geen enkele. Zij hebben immers F16's, helicopters en tanks om zulke gruwelijkheden te doen. Het bombarderen van de infrastructuur en drinkwater afsluiten is waar zij goed in zijn. Ook zijn zij meesters in het brainwachen van *knip*.

Ik weet niet waarom u mij vraagt hoeveel Joden er nog leven in Saudi Arabië leven...Misschien kunt u mij eens uitleggen waarom Palestijnen hun eigen grond niet eens mogen houden?

Duidelijk ben jij te vroeg van de schoolbanken gegaan. Anders had je ongetwijfeld geweten dat ware Joden en Moslims perfect met elkaar kunnen samenleven. Als u mij niet gelooft kunt u gerust eens een tripje naar Marokko maken...

In de tijd dat de Arabieren Spanje hadden veroverd leefden er samen met de moslims een talrijk gedeelde van de Joden. Uiteindelijke werden de Arabieren verdreven tot in Noord-Afrika door de anti-semieten. De Joden toen vertrokken samen met de Moslim richten Marokko.

Ik raad u aan eerst een erkende geschiedenisboek te lezen alvorens hier onzin uit te kramen.

Laatst gewijzigd door Hakiminho : 24 juli 2008 om 12:56.
Hakiminho is offline   Met citaat antwoorden