beste hakiminho,waarschijnlijk ben je sinds je kindertijd in een keurslijf van rigide,hypocriete,koranregeltjes gedwongen.Ik kan me inbeelden dat dit een gigantische mentale impact heeft,vandaar je agressieve veroveringsdrang.Mischien eens op visite gaan bij een zielenknijper,waar je je echte gevoelens en frustraties kan uitspuwen.
Als jij pretendeert dat iedereen vrij is om te doen en laten wat hij wil in de islam,kan je mischien even de mantra voor ons,niet onderworpenen ,uitleggen:
al'assa liman ya'ssa: voor wie zich niet onderwerpt is er de stok
Ach ja ,in september begint de collectieve verplichte devotie van de ramadan,een schertsvertoning,een VERPLICHTING weeralom,van onthouding van eten,drinken,en sex overdag,gecompenseerd s'nachts met overdadige eetexcessen. enfin de apotheker om de hoek zal weer veel maalox verkopen.Na een maand van bezinning kunnen ze hun gebedsmatjes weer oprollen en kan hun 'vroomheid' met verlof...
Kan u me uitleggen hoe de islam omgaat met vrijheid betreffende : homo's,moslima's die willen huwen met een niet moslim,de vrijheid???van hoog opgeleide moslima's in saoedie arabie die altijd een mannelijke chaperonne moeten hebben,zelf om een brood te kopen bij de winkel om de hoek, de vrijheid om van kindmartelaartjes in palestina,wat met de godsdienstvrijheid van moslims die zich afkeren van de islam?(moeten die niet onderduiken),welke vrijheid hebben schrijvers zoals salman rushdi?
Het woord vrijheid staat nogal ver af van de ONDERWERPING=islam
|