Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2008, 17:18   #39
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
No prob. je bent niet de enige.

Ik ben Pink Floyd beginnen smaken toen ik 13 was, 34 jaar geleden dus. Ik ben er nog steeds fan van. Pink Floyd heeft iets tijdloos, net als Led Zeppelin en Deep Purple. Er zullen ook nog wel andere groepen zijn. Ik heb niet de pretentie het tegendeel te beweren.

Waar ik mij wel vragen bij stel of de fans van al die groepje die we nu zien op podia binnen 30 jaar de groep zich nog wel zullen herinneren. Misschien is dit ook niet zo belangrijk.

Wat ik wel weet is dat Pink Floyd destijds het geld niet uit mijn zakken heeft gehaald, gezien ik nog steeds kan genieten van hun muziek, zelfs op vinyl.
De meeste groepen waar ik in de jaren '70 en '80 naar luisterde liggen bij mij ook nog altijd op, ook dikwijls op vinyl. Twee ervan heb je al opgenoemd. Er zijn natuurlijk ook jongere groepjes die ik goed kan appreciëren, maar de vergelijking met de oude monumenten gaat niet op.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden