26 juli 2008, 17:28
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Dit forum heeft helemaal niets te maken met de Vlaamse realiteit. Ik kom terug van een paar dagen aan de Kust en het bewijst wat al het geval vroeger was : ik heb nooit problemen met Vlamingen gehad. Integendeel, zelfs : mijn contacten zijn in het algemeen beter met de Vlamingen dan met de Walen, hoe bizaar het voor de Vlaams-Nationalisten kan klinken, maar het is wel zo. Niet alle Vlamingen vallen in dit belachelijke Vlaams-Nationalisme en de Vlaams-Nationalisten weten het trouwens wel. Ze zeggen het niet maar ze nemen het heel kwalijk dat zoveel Vlamingen nu naar Wallonië verhuizen, ze nemen het heel kwalijk als ze zien dat Vlamingen en Franstaligen samen spreken, enz..... Trouwens, om dit in een geheel te zien, hebben de meeste inwoners van België helemaal geen interesse in dat politisch circus. Het aantal mensen in België die al gewoon interesse in de politiek hebben, is zeer laag. Men zal nooit "De Zevende Dag" op 1 bij de Vlaamse kijkcijfers zien. Wat zal het wel zijn? "Mijn Restaurant", "Tien om te Zien", "FC de Kampioenen", enz......
|
Het was eigenlijk niet zo heel serieus bedoeld. 
|
|
|