Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
Nu wil ik hier wel een ding aan toe voegen, die uitgebreide openingsuren moeten ook bemand worden, en zo graag zagen de vakbonden dat toch niet hoor.
Maar soit, het zijn niet alleen de openingsuren, ook het aantal kantoren, en dus loketten, dat drastisch is ingeperkt, waardoor de bank zijn winst kan maximaliseren, het is niet alleen omdat de enige klanten 'werkloze allochtonen' zijn, hoor. Besparen is het nieuwe wonderwoord geworden, daar zit het em.
|
Kan niet zeggen dat ik in een bank lang moet aanschuiven (viertig jaar geleden, in de post, was het wel wat anders) en heb mij ook nooit meer dan een paar honderd meter moeten verplaatsen om een bank te vinden (vroeger waren er vijf banken in een straat, nu nog vier).
Blijft de openingsuren, maar men onvoldoende soepel is. Het lijken op dat punt wel staatsinstellingen.
|
Waar woon jij ergens? Waarschijnlijk in een stad, middelgroot of meer, maar ik heb 3 banken zien sluiten in mijn dorp, van de 5. en de KBC is nu alleen nog maar open in de voormiddag... Nochtans zijn we niet zo een klein dorp, hoor.