Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus
Ik heb indertijd les gekregen van een redder van Huizingen. Dat is ondertussen zo'n 5 jaar geleden, voor mijn brevet 'Hoger Redder'. Zijn verhalen over Huizingen waren onvoorstelbaar. We hebben van hem dan ook de nodige vaardigheden geleerd om met dat volkje om te gaan. Bijvoorbeeld: hoe reageer je als iemand je voor rascist uitmaakt als je enkel de geldende reglementen laat naleven, wat met moslima's die in lange gewaden willen baden, hoe met agressie t.o.v. redders omgaan, ...
Gisteren ben ik met mijn gezin ook aan een plas gaan liggen. Er was een aangename drukte en er waren geen problemen met allochtonen. De reden hiervoor was éénvoudig, er waren nauwelijks allochtonen aanwezig. Ze hebben dit recreatiedomein blijkbaar nog niet ontdekt of het is te moeilijk bereikbaar met openbaar vervoer.
Normaal gezien ga ik naar 'De Nekker' in Mechelen wat ik zelfs te voet kan bereiken (2 km), ik verkies echter een uur in de auto te zitten voor een rustiger buurt. Hopelijk gaat men in Mechelen een voorbeeld nemen aan Huizingen, zodat ik deze verplaatsingen ook kan vermijden in de toekomst.
|
Tja, De Nekker in Mechelen, als niet-allochtoons meisje kun je daar gewoon niet meer naartoe gaan. De allochtoonse jongens vallen hun constant lastig of schelden ze uit voor hoer. Het is heel erg maar je mag er niets aan doen want dat is politiek niet correct.