Los bericht bekijken
Oud 28 juli 2008, 12:03   #16
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door araneus Bekijk bericht
Jij noemt dat misschien straffe verhalen. Gezien het hier om een ervaringsdeskundige ging die voorbeelden uit de praktijk bracht zou ik dat geen verhalen voor de toog noemen.
Het waren één voor één praktijkvoorbeelden waar wij als toekomstige redders op werden voorbereid. Jij zou waarschijnlijk die dingen aan de toog vertellen en er verder niet uit leren.
Die man met enkele jaren ervaring in Huizingen was zeer duidelijk. Het gros van alle problemen hadden te maken met allochtonen. Ze onttrokken zich aan de reglementen door hard "rascist" te roepen wanneer hen op de naleving van de reglementen gewezen werd.

Komt daar nog bij dat ik nergens de term 'straffe verhalen' heb vermeld in mijn posting, noch dat ik me niet aan de reglementen zou houden. Dingen uit zijn verband rukken en mis interpreteren blijken je handelsmerk te zijn.
als redder zou je zowiezo onbevooroordeeld moeten zijn.

Maar om terug te komen op de zaken die daar gebeuren: het reglement moet gewoon toegepast worden, geen excuse is mogelijk (ook niet als men 'rascist' roept); werkt men tegen dan moet je de politie bijhalen.
Een kordate aanpak is het enigste dat kan werken. Dus niet zeuren over wat daar ter plaatse gebeurt, maar ageren: je taak uitoefenen, anders is men niet op zijn plaats daar.

Laatst gewijzigd door goodwill : 28 juli 2008 om 12:04.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden