Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood
Linda@
Als je al mijn berichten zou lezen had je kunnen zien dat ik van vrede droom.
Ik had ook gewild dat er nooit oorlog was in de wereld en dat iedereen vredevol met elkaar leeft,
|
Ik wil ook graag vrede, en veiligheid voor de Joden. Je hoeft het zo negatief niet te zien, al begrijp ik ook wel hoe het komt dat jullie zo denken. Ik wil ook niet dat er Joodse slachtoffers vallen, en dat er een grotere betrokkenheid bestaat bij Israël dan bij andere landen, is historisch verklaarbaar. We hebben allemaal wel wat Joods bloed, al is het soms maar een druppeltje.
Het goeie vind ik dat je fier bent op je Joods zijn, en al begrijp ik je emoties, je zou toch in je eigen belang, je best moeten doen om over dat overgeëmotioneerde zoals in die uitdrukking: 'geile sexmachines met 70 maagden'. Je kwelt er niet alleen jezelf mee, maar je houdt ook de negatieve spiraal ermee aan de gang. Anderzijds is je verhaal zo vaak mogelijk, en tegen zoveel mogelijk mensen vertellen heel belangrijk om te kunnen helen. Het beste is echter dat je daarvoor mensen van vlees en bloed krijgt. Aan zo'n forum heb je niet echt iets.