Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lezer
Hier ging het niet over voorspellende modellen, maar de inschatting van de waarschijnlijkheid van mogelijke oorzaken. (bv. bijdrage van antropogene CO2-uitstoot)
Dan werkt men in wetenschap en statistiek met 95% waarschijnlijkheid. Het IPCC-rapport is het enige 'wetenschappelijk' werk ooit dat een 90% inschatting geeft. Ik schrijf 'inschatting', omdat men werkt met zgn. 'expert judgement', wat weinig of niets met wetenschap te maken heeft. Met autoriteitsgeloof des te meer.
Echt waar??
Lees toch nog maar eens wat ik schreef.
Tsja, indien u de zowat belangrijkste CC-protagonist niet kent, laat staan zijn misleidende methodes, kunt u toch moeilijk meepraten.
Ik zou nu namen kunnen vragen, want uw vorige bekentenis doet me wel ernstig twijfelen , moet ik bekennen.
|
Raar dat zodra je de antopogene oorzaken in twijfel trekt, je direct beschuldigd wordt de gehele GW te ontkennen. Je wordt beschuldigd van "Non-believer", "denial", obscurantisme, idiotie en erger, met een fanatisme dat zijns gelijke alleen maar vindt in religies.
Ik vraag me dus af of die hele GW discussie niet thuishoort in het godsdienstforum.