Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Linda
Ze heeft weer een breekijzer gevonden om haar racisme te forceren. Het heet nu 'realisme'.
Boadicea, je maakt mij niets wijs. Mensen laten zich kennen aan hun intenties, en doorheen al wat ik van jou al ben tegengekomen op dit forum staat één ding als een paal boven water: jij wil, en zal racisme doordrukken. Als het niet lukt door je slachtofferschap als verkrachte vrouw uit te spelen, dan vind je wel 1000 andere smoezen. Dat ze even goedkoop zijn, dat deert je niet. Als je je negatieve energie maar kwijt kan ten koste van onschuldige mensen die je voor dat reden gewetenloos effe criminaliseert.
Heb je je de vraag al eens gesteld wat jij ervan zou vinden, indien met hetzelfde met jou zou doen? Die vraag ga je heel waarschijnlijk liefst van al zo ver mogelijk uit de weg.
Ik zie ook niet wat je probleem is met de teloorgang van je 'eigen cultuur'. Behalve dat het kwaad altijd in de andere ligt, spreid je hier niet veel cultuur ten toon. Je hebt gelijk als je geen kinderen wil. Ze zouden aan jou niet veel moeder hebben.
|
Ik criminaliseer geen mensen. Ze doen het zelf door illegaal, dus op onwettige wijze in het land binnen te komen.
Dus: onschuldig zijn ze niet. Onschuldig zijn de mensen van wie ze de sociale zekerheid afpikken. De oude van dagen, die hun rust wel verdiend hebben en aan wiens pot ze gaan knabbelen met hun domme acties.
Wel, ik hoop dat ze zo snel mogelijk van die kranen naar beneden donderen, dan zijn we er vanaf. Die wezens zijn hier niet welkom voor mij en voor vele anderen. We moeten grenzen trekken uit zelfbehoud.