Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax
O, er zijn genoeg landen die weinig tot geen belastingen heffen, en die al die zaken wel voorzien en op de koop toe nog eens een betere service bieden  . Zo dramatisch hoef je het dus zelfs niet eens te gaan zoeken  .
|
Hoe verklaar je dan dat de economie in landen als Zweden, Denemarken en Noorwegen er beter voorstaat dan bij ons en dat er daar minder werkloosheid heerst, ondanks hogere belastingen???
Citaat:
Zie ik eruit als jouw geldschieter dan?
Je klaagt hier steen en been over de huizenmarkt en over het feit dat je niets betaalbaars vindt, maar met elke post die je doet, gaan je eisen meer en meer naar omhoog (hier terug, de stad is niet goed voor de kinderen, daarbuiten is niet goed voor de bereikbaarheid). Waarom ben je er uberhaupt nog verbaasd over dat je niets vindt?
|
In de hierboven vernoemde landen kan je een 3 slaapkamerappartement of huis met alle voorzieningen huren onder de 400 euro...
Dat is hier ondenkbaar geworden...
Citaat:
Net zomin als ik een geldschieter ben, ben ik ook geen sociale dienst. Als jij voldoet aan de eisen, kan het wel eens gebeuren dat ik je aanneem ja. Op basis van hetgeen ik tot hiertoe al gehoord heb, schat ik die kans echter klein in.
|
Hoe kan jij, afgaande op posts die niks te maken hebben met mijn werklust en drive als ik werk (ze gaan over mijn ongenoegen over maatschappelijke thema's), mij veroordelen op deze punten???
Citaat:
Als je niet meer in staat was het werk te doen waarvoor je aangenomen was, is dat toch logisch?
|
Aangezien ik mijn gezondheid verloor door voor hem ongezond en zwaar werk te doen kon hij me tenminste een andere job aanbieden in zijn bedrijf die ik wel nog kon doen... voor administratief werk is je rug niet zo van belang... En ik heb er de nodige pc kennis voor...