In jouw geval zeker en vast.
Er mankeert duidelijk iets aan jou.
Seffens gaat ze nog beweren dat ze 'uit liefde' racist is.
Er is niets mis met een probleem hebben met onrecht, maar ten onrechte 'barbaarse praktijken' toeschrijven aan een groep mensen om je eigen onmenselijkheid te legitimeren.
Complete waanzin noem ik dat.
Maar laten we dat nu effe parafraseren.
Voor Boadicea zijn 'allochtonen' (=iedereen die in haar ogen 'vreemdeling' is, en dat gaat heel ver) dus barbaarse exoten, en moeten er in 'goede' Hitlerse stijl grenzen komen aan 'onze' tolerantie, mogen 'we' geen genade kennen, moeten we 'hen', de barbaarse exoten veronderstel ik, van honger laten sterven, hen van kranen laten springen. Boadicea suggereert ook dat 'zij', de mensen die voor haar 'vreemd' zijn zich met benzine overgieten, en in brand steken. 'Opgeruimd' staat netjes, vind ze.

Boadicea wil graag belastingen betalen als het maar gebruikt wordt voor die 'opruimactie', maar zeker niet om 'hen', de mensen die voor haar 'vreemd' zijn, hier te houden. Vanwege het forumreglement houdt ze zich dan nog in, zegt ze. Anders zouden we nog wel eens wat anders zien.
Ze laat zich geen schuldgevoel aanpraten, neen die poco's, die menselijk zijn voor 'de exoten' die zijn onmenselijk voor haar. Haar een schulgevoel aanpraten, hoe durven ze, de 'hersenloze systeemslaven'. Wie niet aan racisme doet heeft in de ogen van Boadicea geen respect voor de eigen cultuur, en het eigen bloed.
Wat is 'eigen bloed' Boadicea? Ik ben trots op mijn bloed, ook al is mijn verwantschap met de historische Boadicea eerder beperkt.