Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2008, 01:40   #91
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Dan begrijpt u hoegenaamd niet wat het verkeer is. Dat is immers geen ik-gericht gebeuren. Als u de voorschriften niet wenst te volgen, kunt u beter wat gaan racen op een afgesloten parcours. Niet evenwel op de openbare weg waar er regels gelden die voor iedereen toepasbaar zijn. Ook voor mensen die menen dat ze grote stoere kerels zijn...
Kijk, het is maar zoals je het bekijkt. Iedere nieuwe regering moet zich profileren. Ze moeten toch kunnen tonen dat ze wat gerealiseerd hebben. Hiertoe nemen ze allerhande besluiten, maatregelen, stemmen wetten en meestal de stomste het eerst. Gezien ook jij lijkt een gezegende leeftijd bereikt hebt zal je best begrijpen wat ik nu zal aanhalen. Eentje, ik kan er wel duizend op sommen maar dat zou teveel tijd in beslag nemen.

In de jaren 50 60 was het toch doodgewoon dat je met je fiets reed samen met je meisje achterop of vooraan op de buis. Nee meneer, dat mag niet meer. Ja, dat was me nogal eens gevaarlijk hoor. Daar zijn zeker heel veel dode bij gevallen. Er zijn zeker duizende meer dodelijke slachtoffers gevallen bij vliegtuigongevallen. Moeten we die dan niet eerst verbieden?
Garry is offline   Met citaat antwoorden