Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2008, 00:19   #79
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat peins ik niet
Tja uit ervaring moet ik zeggen dat ik de islam een groot gevaar vind voor mijn vrijheid en alle vrouwen die houden van hun vrijheid. Ik ben ook tegen de islam omwille van het halal. Laten we onze normen en waarden behouden en humaan blijven. Omwille van een achterlijke religie hoeven de diertjes niet te lijden. Ik ben tegen de islam omdat deze stelt dat andersgelovige achtergesteld moeten worden. Ik ben tegen de islam omdat ze homohaat prediken. Ik ben tegen de islam omdat ze afvallige heel slecht behnadelen en bedreigen. Ik ben tegen de islam omwille dat sommige jongeren hun religie misbruiken om boel te maken met de autochtone bevolking. Idem voor de autochtone niet bedekte vrouw. Ik ben tegen de islam omdat die strijden voor assimilatie en verovering, nu al eisen ze dat ons normen en cultuur zoals de kerstboom worden afgenomen. Ik ben tegen de islam omwille van de eremoord omdat meisjes zich willen integeren. Ik ben tegen de islam omdat ze zich niet integeren maar assimileren. Ik ben tegen de islam omdat ze gewoon in strijd is met onze democratie waar iedereen gelijk is. Ik vind dan ook dat de pocos de zwarten van nu dienen een halt toegeroepen te worden zodat elke burger van dit land dezelfde behandeling krijgt. Hierdoor zal de moslim wel moeten integreren of verkiezen naar een islamland te gaan wonen.

Iedereen gelijk voor de wet geen toegevingen meer. zeker naar de extremistische islam politiekers bij spa/spitit moet duidelijk worden gemaakt , dat men geen haat mag prediken en ongelijkheid mag prediken. Kijk naar het voorbeeld van lier : moslimkinderen werden verboden met autochtone te spelen wegens ongelovige - de vrouwendag bedoelt om te integeren werd een islamitische dag, met alle gevolgen van dien. De dame die dit in het leven riep zou zich omdraaien in haar graf als ze het zou weten. En dan hebben we nog mimount bousakla ocharme hoe ze die hebben behandeld....dat is pas erg.

Laatst gewijzigd door shaddy : 31 juli 2008 om 00:20.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden