Los bericht bekijken
Oud 31 juli 2008, 21:03   #13
pekka_123
Provinciaal Gedeputeerde

pekka_123's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Verreyt Bekijk bericht
De eerste stap moet zeker de Vlaamse onafhankelijkheid zijn. Zonder dat is een hereniging of doorgedreven samenwerking met Nederland totaal onmogelijk. Na die onafhankelijkheid is een doorgedreven samenwerking om uiteindelijk tot een federatie te komen zeer wenselijk.

Samen hebben we de top van de wereldhavens in handen, staan we sterker in Europa als Nederlands volk en gaan we misschien zelf richting een nieuwe gouden eeuw.
Nederlands volk? Dat begrijp ik niet goed? Het enige gemeenschappelijke dat we hebben met de Nederlanders is de Nederlandse taal
En heb ik de laatste tijd niet vaak de slogan: "wat we zelf doen, doen we beter" gehoord. Het klinkt al heel wat minder stoer nu.
Even concreet in de praktijk: wordt het dan de "Oranje Duivels"? of het Vlaams - Nederlandse elftal?

Ik zie het beklag van velen hier op dit forum al voor me: nu gaan ze ook nog eens een eco-taks invoeren op vliegrijzen ook nog, door die vuil hollanders. (voor diegene die het nog niet weten: die eco-taks bestaat daar al)
Voor vele snelheidsmaniakken: zet die zware voet alvast maar op dieet enz...

Laatst gewijzigd door pekka_123 : 31 juli 2008 om 21:06.
pekka_123 is offline