Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko
Ik zeg wat ik zeg. Verhalen vertellen kan iedereen, maar bewijzen op tafel leggen is blijkbaar iets anders.
Het feit dat de verhalenverteller bv. een piloot is, maakt op mij geen indruk. Net alsof alle piloten de waarheid in pacht hebben.
Dat heb ik ook niet, maar ik zou graag iets meer funderingen zien in de hele UFO theorie, niet enkel "I know somebody who knows sombody who says that a friend of his was..."
Met dat soort verklaringen zul je in een rechtbank niet au sérieux genomen worden. Terecht trouwens.
|
Jij banaliseert de verklaringen. Maar er zijn wel degelijk vele verklaringen van piloten die zeggen dat ze zelf duidelijk iets gezien hebben wat niet van menselijke makelij kan zijn, althans met de gekende technologie. Deze piloten zijn zeer goed vertrouwd met luchtfenomenen en zullen niet snel zomaar beweren dat ze "iets" gezien hebben.
Op onderstaande link kan je een filmpje bekijken waarin een sighting door een lijnpiloot wordt beschreven. Bevat ook audio van de originele communicaties tussen de controletoren en het vliegtuig.
http://ufovideo.blogspot.com/2006/12...-terauchi.html