Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2008, 17:37   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
ik heb mijn pc op kantoor door de resident nerd laten herdingesen omdat mijn harddisk naar de typhus was.

Die heeft er het hele pakket op gedaan, met office enz, én avast. Is dat geen betalende antivirus dan? Ben nog steeds aan het scannen met Ad-Aware hier. Waar komen die rotdingen vandaan dan? Ik bezoek geen louche sites, krijg wel veel mail en heb idd eentje geopend (de mail, niét de link) en meteen gedelete.
Wat een gedoe! Pas nieuwe HD!
Ad-Aware = gratis software tegen cookies en dergelijke. Ook tegen privacy schendende dingen. Maar het is geen anti-virus.

Avast en AVG waren vroeger wel goed en heb die ook nog gebruikt maar ze kunnen de race van de maffia om je bankrekening (ingeval online bankieren) of je paypal account (via het catchen van je paswoord) nog amper tegenhouden. Ik hou aan die dingen en betaal dus liever 25 euro per jaar voor NOD32 dan te moeten merken dat mijn spaargeld plots weg is. Of mijn bestanden... maar dat waren de old-style virussen... vandaag de dag is het het doel om je pc over te nemen om spam te verzenden of je paswoorden te noteren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden