Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Nee, ik volg dit soort threads al jaren en steeds blijkt dat het de CT's zijn die afkomen met selective argumenten die herhaalt en herhaalt en herhaalt worden.
|
Dat is jouw mening. Wat mij vooral opvalt is dat je telkens weer verdwijnt wanneer er tot een paar conclusies kan worden gekomen uit wat aangebracht werd.
Waarom? Toch nogal een raar geval, niet?
Citaat:
Ik heb het feit bekeken dat een leek in een vliegtuigsimulator hetzelfde manoevre als Hani Hanjour 3 maal op rij zonder fout kon nadoen.
Dat viel te bekijken in de Zembla documentaire : "Het complot van 1 september"
|

Ik had op mijn playstation een F1 spelletje waarmee ik de ronde record had in de GP van Monaco met 49.769 sec. Is dat realistisch? Op de
pilotsfor911truth
forum vind je echte piloten,
hier kun je ze nachecken, die het grotendeels over eens zijn dat dit manoeuvre, zo uitgevoerd, en door een novice als HH, een uitzonderlijke kleine kans op slagen heeft.
Citaat:
Een charlatan is een verkoper van gebakken lucht met als enig doel : zichzelf verrijken. Denk aan Thierry Meysan, Alex Jones etc. Dat soort tuig.
|
Ik spreek hier alléén voor mezelf, maar ik ben geen aanhanger van TM of AJ, al hebben ze in hun onderzoeken wel heel wat ware feiten aan het daglicht gebracht. Er zijn charlatans die heel wat meer schade aan de samenleving doen.