Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Nee, mijn beste, da's net de essentie van mijn wereldbeeld : dat volgt de feiten en de logica errond.
Alles is met andere woorden bekritiseerbaar maar je moet je wel neerleggen bij 'conclusive evidence'.
En het is net dát wat believers niet kunnen omdat hun wereldbeeld het niet toelaat.
|
Jouw wereldbeeld volgt helemaal geen logica maar een geloof in de dingen hoe ze mainstream zijn. En alles wordt daarin geplaatst terwijl je zelf ervan overtuigt bent dat het logisch is. Het is niet meer dan een geloof hoor. Blindelings accepteren van officiele onderzoeksresultaten en eenn naief geloof in de goedheid van onze "leiders" hoort daar bij.
Citaat:
Moest morgen blijken dat Prins Filip een gemuteerd reptiel is, zal ik dat, indien de bron mijn vertrouwen heeft en er voldoende cross-checks gedaan worden- dat zonder tegenspartelen aanvaarden.
|
Dat geloof ik niet. Je zou het nog niet geloven als zou je het met je eigen ogen zien.