Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2008, 12:32   #9
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Olala, wat lezen we in het nieuwsblad van vandaag?

We lezen er dat la reine de Laeken liever heeft dat er miljoenen belastingsgeld verspild worden om naar vossen te kijken. Maar waarom ? Omdat zij niet wil gezien worden als zij zou zitten te vossen, gelijk Charles destijds met zijn Kamilla ???

We lezen dat er 243 agenten in dienst zijn voor de bewaking.
Wabliefteru ? 243 !!! Kunde gij tellen ? Wat een kostenplaatje.

Ah ja, le roi et la reine de Laeken willen niet de indruk hebben dat ze in een gevangenkamp wonen.
Wel, iemand wiens huis omsingeld is door meer dan 240 flikken, daar moet stront aan de knikker zijn. Koninklijke stront aan de koninklijke knikker.

Iemand een idee hoeveel flikken er rond Leterme hangen ?
Kwestie van eens te kunnen nadenken, mocht er ooit een president van Vlaanderen komen.
Mensen van Ieper: staan daar flikken aan zijn voor- of achterdeur?

)
Waarom in je openingspost meteen vervallen in onbeschofte, onbeschaafde, hardvochtige baldadigheden? Je zult de lezers eerder verafschuwen van jezelf, dan van het onderwerp dat je tevergeefs tracht te viseren.

Over de affaire:

-Mag de Koningin ook een mening hebben?
En ik vind Haar redenering een logische redenering wanneer ze liever manschappen in Haar nabijheid heeft om Haar veiligheid te garanderen, dan camera's. Camera's zullen zich niet tegen de aanvallers aanwerpen.

-Al deze mannen in dienst: het is hun brood: ze hebben er hun bestaan en het bestaan van hun kroost aan te danken. Wil jij hén dat ontnemen?? Hoe hardvochtig!! Shame on you!!!