Los bericht bekijken
Oud 2 augustus 2008, 12:54   #10
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trapper Bekijk bericht
zo, vlaamsbelangers zijn randdebielen. wroet u hier maar eens uit, zo van "nee nee dat is niet wat ik zei" zeker? het is de bedoeling afwijkelingen tegen te houden en in de eerste plaats voor hun eigen bestwil er een controle op nahouden voor eventueel risicogedrag. moet wel want tegenwoordig vertikken ouders dat, vooral die pa's met hun designerbrilleke die denken dat inspraak en cannabis roken voor kinderen best wel moet kunnen
deze mentaliteit moet dringen veranderen, en aangezien de bevolking dat niet spontaan doet moet er zwaar opgetreden wordenaangezien jongeren elkaar copieren maar vooral wat er in de media komt...
Ik hoef er niet uit te wroeten, ik meen het: wie binnenbreekt in mijn huis en in mijn slaapkamer om te controleren of ik toevallig holebi ben is op zijn minst een randdebiel (Vlaams Belanger of niet), en bovendien een crimineel (inbraak, huisvredebreuk, enz...). En tegen inbrekers verdedig ik me.

Homoseksuele handelingen zijn niet verboden boven de 16, waarom zou er dan controle moeten op komen? Of is het dat wat je wil: homoseksualiteit strafbaar maken, zoals in Iran en Saoudi-Arabië?

Blijkbaar heeft u iets tegen designerbrillekes. Ooit gebeten door de hond van een opticien of zo?

Inspraak is trouwens het fundament van een democratie, wat heeft u daar tegen? Of toch beetje dictatoriaal aangelegd?

Maar er zijn inderdaad heel wat ouders die niet goed weten hoe ze bepaalde zaken moeten aan pakken. Misschien is een cursus opvoeding in het vak "maatschappijleer" of zoiets wel een oplossing. Het zou dan wel in de eindtermen van het secundair moeten komen, zodat iedereen het vak gekregen heeft.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline