Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie
Ik hoef er niet uit te wroeten, ik meen het: wie binnenbreekt in mijn huis en in mijn slaapkamer om te controleren of ik toevallig holebi ben is op zijn minst een randdebiel (Vlaams Belanger of niet), en bovendien een crimineel (inbraak, huisvredebreuk, enz...). En tegen inbrekers verdedig ik me.
Homoseksuele handelingen zijn niet verboden boven de 16, waarom zou er dan controle moeten op komen? Of is het dat wat je wil: homoseksualiteit strafbaar maken, zoals in Iran en Saoudi-Arabië?
Blijkbaar heeft u iets tegen designerbrillekes. Ooit gebeten door de hond van een opticien of zo?
Inspraak is trouwens het fundament van een democratie, wat heeft u daar tegen? Of toch beetje dictatoriaal aangelegd?
Maar er zijn inderdaad heel wat ouders die niet goed weten hoe ze bepaalde zaken moeten aan pakken. Misschien is een cursus opvoeding in het vak "maatschappijleer" of zoiets wel een oplossing. Het zou dan wel in de eindtermen van het secundair moeten komen, zodat iedereen het vak gekregen heeft.
|
nog steeds komt u niet af met constructieve maatregelen
u verdedigt liever uw individualisme

u moest zich schamen! maar dat doet u niet! neen, u kan niet weerstaan aan de verleidingen van de consumtie en alles kan en maag maatschappij, of wat er van overschiet