Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2004, 00:39   #41
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michr.oscoop
BBC-reeks, jaja. De Britten van Blair liepen en lopen heel braaf aan het handje van de VS en heel die zogezegde BBC-informatie is niks anders dan pure NAVO-propaganda.
U weet echt niks van de (recente) geschiedenis van Joegoslavië, niet? De vrede van Dayton werd getekend in 1995, dus een aantal jaren voor er sprake was van NAVO-bombardementen op Servië.

Citaat:
Waar gaat u naar de unief?. In Den Haag zeker, waar Milosewiç wordt vastgehouden op last van de NAVO en zijn eigen verraders. maar de Hollanders beschouwen zich al lang als mislukte Amerikanen dus dat verklaart veel.
1. Den Haag heeft geen universiteit.

2. Ik heb gestudeerd in Leuven en Nijmegen.

3. Ik ben geen Hollander, laat staan een Nederlander in de enge zin.

U heeft echt geen deugdelijke argumenten om met mij in discussie te gaan, niet?, als u uit arremoe al moet beginnen schelden? Kijk, wijs me 's aan, met echte (historische) argumenten, dat Milosevic inderdaad de Nobelprijs verdient, en dan wil ik best verder discussiëren, zoniet laat u het maar.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden