Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2008, 13:30   #2
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie Bekijk bericht
Eindelijk krijgt Milquet in haar eigen partij kritiek op haar beleid, dat door Mathijsen, lid van het politiek bureau van de cdH, fel geassocieerd wordt
met het falen van oranje-blauw
met de terugkeer van de PS in de regering
met links in het algemeen

en dit terwijl de cdH feitelijk een centrumpartij is.

Hij wil tevens dat Joëlleke, die pas een nieuw mandaat als voorzitter kreeg (wat eigenlijk niet toegelaten was volgens de statuten, plaats maakt voor nieuwe verkiezingen, waardoor de leden bij de verkiezing van een nieuwe voorzitter de cdH opnieuw naar het centrum zouden kunnen brengen...
Zoals de situatie nu is (een voorzitter, die langer zetelt dan statutair toegestaan), gaat volgens hem niet... Dat is een Mugabisering van het voorzitterschap...

Milquet en Mugabe... Zou het toeval zijn dat beide namen met een M beginnen en (extreem?)links zijn?

Bron
Milquet is cool! Een mooie, sensueele, klassevolle, stijlvolle dame. Met het hart op de juiste plaats. Die opkomt voor voor haar eigen volk. Ze heeft haar vel duur verkocht. Ze is een warte heldin!!

Haar vergeliujken met dat beest van een Muhabe is misdadig! Shame on you, Skipie!!!