Los bericht bekijken
Oud 3 augustus 2008, 16:55   #90
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Idem hier alhoewel nog erger dan. Hoe meer ik hun gedachten en hun logica's hoor of lees hoe misselijker ik ervan word. Fysiek dan. Het ergste is dat de meesten die daarvoor kiezen in geen honderd jaar kunnen of ooit zullen begrijpen dat je van dergelijke continue haatzaaierijen misselijk kunt worden. Zelfs als je ze het hen uitlegt bekijken ze je met van die blikken van : "hoezo? dat is toch niet zo erg?". Meestal zeggen ze dan hetzelfde als hoomer. En iedere keer ik dan nog wat VBlectuur bij de hand neem om toch zeker te zijn , dan blijkt dat het nog een gradatie erger was dan ik dacht. Sommige mensen verschillen gewoon gigantisch veel van elkaar. Veel heeft met empathie te maken. Sommige mensen kunnen enkel dingen zien of begrijpen vanuit de ik-of wij-visie. Een partij die dus een visie verkoopt waarin hun groep de te beklagen mensen zijn en de andere groep de boosdoener is , is dus ideaal voor dergelijke mensen wat onmiddelijk de populariteit van die partijen verklaart. Daar kun je weinig tegen doen behalve dat aantal en hun invloed zo klein mogelijk proberen te houden.

En ja ze zullen proberen van zichzelf het grote slachtoffer te maken en van degene die hen en vooral hun haat bestrijden de grote boosdoener. Dat is nu éénmaal hun specialiteit. Maar dat neem ik er graag bij .
Heb ik nu net dezelfde gevoelens over poco's
Hoomer is offline