Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2008, 14:40   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stapas Bekijk bericht
Je neemt 2 rijke families - de kinderen trouwen. Ze krijgen een grote vergoeding om hu werk te doen, en worden een dagje ouder. Dan maak je mij echt niet wijs dat die maar 12 miljoen zouden hebben. De ietwat goed boerende zelfstandige bakker, slager of aannemer die op zijn 57e is gestopt heeft al 3-4 miljoen. Dus dat de koning 120 miljoen zou hebben kan me nu echt niet verwonderen. Ik weet zelfs niet of het goed zou zijn, een bende armoezaaiers hebben als koninklijke familiee.
Wat hij met zijn geld doet - en zelfs waar het vandaan komt - kan me weinig schelen. En 50 miljoen, daar koop je tegenwoordig in Londen een serieus herenhuis voorr, en in Toscane een kasteeltje. Er zijn meer families dan jee zou denken in dit land die heel vermogend zijn. Ik denk eerlijk gezegd dat Ludwig verduyn zijn lijstjes hopeloos achterhaald zijn - er is meer verborgen kapitaal in België dan je denkt.

Ik vind het anders wel mooi: dagje ouder, binnenkort de firma overdragen aan de zoon, en dan met de vrouw terug naar haar thuisland
Wilt gij voor mij eens uitrekenen, hier in dit forum, hoeveel ge per maand opzij moet leggen, om op een loopbaan van 40 jaar te komen tot 4 mio €'s ?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden