Los bericht bekijken
Oud 4 augustus 2008, 22:33   #50
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Grappig. Nadat ik beleefd en geduldig al je argumenten weerlegt heb, kom jij terug met het begin opzetten. En dit keer als een agressieve aap die de clown uit wiens mouw het springt naäapt.

Zeer grappig.

Overigens, iedere Vlaming heeft het recht om een andere Vlaming in eigen boezem te doen kijken. En alsnog, iedere Belg heeft het recht om iedere Belg in vraag te stellen.

Dat jij je aangevallen voelt is geheel voor je eigen rekening. En versterkt alleen maar het standpunt dat ik inneem. Kijk eens naar jezelf. 't Is geen prettig beeld meneer.

Tot zover zijn de reacties in dit topic onder te verdelen in 3 ruw afgebakende groepen.

Groep 1:
Zij die niet kunnen lezen en posten uit verveling. bv:

Groep 2:
Zij die de draagwijdte van het woord "Xenofobie" niet kennen. En trots zijn op hun modieuze haat voor alles wat vreemd is. Zonder te beseffen waar het vandaan komt. vb

Groep3:
Zij die wel degelijk beseffen dat "xenofobie" een teken van ziekenlijke angst is ten gevolge van onwetendheid en domheid. En daarom zich gekwetst en onzeker voelen wanneer iemand hen een spiegel voorhoud.

Iedereen die op het Vlaams Blok stemt EN hun programma kent EN weet heeft van hun veroordeeling voor racisme, is een racist.
Iedereen die op het Vlaams Blok stemt en hun programma niet kent, heeft last van Xenofobie.

Ik hoor dikwijls de opmerking:
Nieuwe verkiezingen ? Wat zal dat oplossen ? Na de verkiezingen zitten we met dezelfde Walen opgescheept.

Ook grappig !

Veroordeeld tot een racistishe partij. Oh geen nood, we veranderen van naam. Maar 't zijn nog steeds dezelfde racisten.

Gewoon te grappig !

Maar nu ernstig. Wat hebben Vlamingen te vrezen van Walen ? Waarom bevriezen zoveel Vlamingen van angst ? Om dan te ontdooien in zulk een blinde haat. Niet in staat nog te denken. Niet in staat om te onderhandelen en echt iets van waarde uit de brand te slepen ? Niet in staat om meer dan 1 "one liner" te brengen.

Alles wat ik zeg is:

Gooi de haat overboord. Denk klaar. Wees sterk en voorbereid in je argumenten. Xenofobie is geen goede partner aan een onderhandelings tafel.

Of dacht je van wel ?
Trouwens bekijk eens uw eigen scheldproza ??
Komt u in Brussel ?
Kent u mensen die in Brussel zijn opgegroeid ?
Kent u mensen die in Brussel werken ?
Werkt u in Brussel ?

Wat mij stoorde is dat u de Vlamingen bekrompen vind, terwijl een groot deel van de betrokken Franstalige politici nog meer bekrompen is en hun ideeën nog uitvoerd ook. De Vlaamse partij met de in uw ogen bekrompen ideeën nl het VB zit achter een CS.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden