Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2008, 22:32   #71
sfinx666
Banneling

Standaard Jan spier gaat het eens vertellen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Nee ik ben het type waar u jaloers op bent, zeer gespierd en 1,85 meter groot. Maar u bent dik, dikdoende in ieder geval.
Als u 2 hersencellen moest bezitten in plaats van 1, zou u weten dat er dingen in het leven zijn die genetisch bepaald zijn.
Zo kan een graatmagere vreten wat hij wil zonder aangewicht te winnen en een dikke mens dikker worden van alleen maar naar eten te zien.
Naar uw postings te zien, bent u het type dat graatmager is van zijn verzuring, hebbeknebberij, sjagrijn enz.
Ik ken mensen die in hun leven in totaal 800 kg vermagerd zijn, spreek die mensen nooit over; uw idiote bewering dat alle dikke mensen veelvraten zijn.
Waarom zou ik op uw spierballen jaloers zijn, man ? Ik heb mij laten vertellen in de sportclub dat mannen die gemakkellijk spieren aankweken, ook het gemakkelijkst dik worden als ze zich laten gaan. Pas dus maar op
Zelf ben ik niet graatmager, zoals u foutief beweerd, wel droog gespierd, en met een goede (gezonde) eetlust.
Enne, over dikdoen kan u beter zwijgen, uw zelfgenoegzame toon geeft aan dat u dit niet vreemd is.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden