Los bericht bekijken
Oud 11 januari 2003, 23:45   #18
Frolic
Burgemeester

Frolic's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frolic
[Maar er is wel een hele makkelijke manier om aan "belastingsontduiking" te doen. Don't drink and drive. Poepsimpel en 100% succesvol.
De overheid verdient dus dubbel aan alcohol: via accijnzen en via boetes. Overal hangt reclame voor alcohol waar ook voor betaald moet worden.
Een vier of vijftal pinten achter het stuur moet gewoon kunnen. Dat heeft geen enkele invloed op het rijgedrag; itt, ge gaat er nog voorzichtiger door rijden. Een misdrijf bestraffen alvorens het gebeurd is, dat is knap.
Ik ken toch genoeg mensen(bvb mijn vriendin) die na 5 pinten niet meer kunnen rijden. Dus waar trek je de grens. Ik persoonlijk trek die op 0,0 alcohol wanneer ik moet rijden. Ze zouden dat beter invoeren als promillegrens. Geen discussie mogelijk. Wie rijdt drinkt niet, wie drinkt rijdt niet. Poepsimpel. Niemand verplicht u toch om alcohol te drinken. Wanneer jij dat nodig hebt om u te amuseren, je aanvaard te voelen in je vriendenkring of om u goed te voelen? Dan zou ik eens contact opnemen met professionele hulp.