Los bericht bekijken
Oud 12 januari 2003, 00:18   #29
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torvicx
Het is lang geleden dat ik nog op welk topic dan ook reageerde, dus maak je wat dat betreft geen illusies (je hebt er al genoeg). Ik reageerde nu omdat je bij een andere onderwerp op mijn reactie (van weken geleden )reageerde. Je stelde dat het je "koud" liet dat ik ex-moslim was, hoe kan ik nu daar heet van worden dan en verliefd raken ? De tegenargumenten van tegenstanders zijn altijd hun gewicht niet waard man. Dat heb ik hier wel ondervonden. Hoe kan iets EN genuanceerd EN van een laag niveau zijn. Dat veronderstelt een genialiteit, dicht je me dat toe dan ?
En neen ik ben niet de sluwste aller sluwste, uw god heeft daar een patent op en zoals u weet duldt hij geen medestanders. Trouwens jij bent hier de MO-SLIM.......
En ja ik ben blij en vrij.
Wie hoog van de toren blaast moet tegen een stootje kunnen sissy.
Zoals je ziet heb ik genuanceerd tussen aanhalingstekens geplaatst. Hiermee tracht ik te laten zien dat jij een POGING waagt om de beledigingen genuanceerd te doen overkomen. Ik heb niet beweerd dat jouw geloofsovertuiging mij koud laat. Voor mij maakt het niet uit wat de overtuiging van een persoon is. Wat voor mij belangrijk is dat de persoon een mens is. . Dat komt voor mij op de eerste plaats. Voor mij is godsdienst geen discriminatie criterium. Ik vraag me af of je in de volgende reactie weer fouten in mijn post gaat zoeken om te proberen mij dom over te laten komen. Waaruit concludeer jij trouwens dat ik niet tegen een stootje kan?
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden