Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2008, 12:02   #893
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Kijk eens hoe schattig
Net die twee oude kerels uit de muppets die de hele tijd tegen elkaar zitten te zeiken, omdat geen zinnig ander mens ze au serieux neemt. Met dat verschilldat die kerels af en toe nog wel degelijk iets te vertellen hadden .

Sla de handen eens in elkaar en ga eens op zoek naar echte excuses jongens, ipv hier al twee klein kinderen in een hoekje te zitten janken. Je kan ook proberen om nog meer fantasietjes over mij uit te vinden hoor, maar jullie gebrek aan orginaliteit maakt dat wel wat saai
Tja, ik moet wel fantaseren, hé. Behalve over werklozen lullen en zeggen dat mensen langer, harder, en voor minder geld moeten werken, zegt u hier niets. U laat vaag uitkomen dat uzelf een grote baas bent, en geld als slijk verdient, maar het enige dat ik vaststel is dat u van s'morgens vroeg tot s'avons laat haatberichten tegen werklozen, en ultraliberale meningen zit te posten. Ik vraag mij dan terecht af waar u nog de tijd vandaan haalt om uw grootse zaken te regelen, �*l die uren te kloppen, en �*l die centen te verdienen ? En meer en meer denk ik dat dat gewoon WIND is.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden