Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2004, 12:05   #39
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

headinajar schreef:
Citaat:
Trouwens de meerderheid van de migrantengemeenschap veroordeeld die misdaden zeer streng. Het VB lult uit haar nek, als ze zegt dat dit niet zo zou zijn.
Wat een onzin durf jij hier neer te schrijven, crimineel gedrag wordt door hun gemeenschap nooit veroordeeld maar eerder aangemoedigd of zelfs verheerlijkt. Ik weet dit van een Marokkaan die beschaamd is in zijn eigen volk. Die enkeling die het wel doet of één of andere Marokkaanse politici die eens op tv iets komt verklaren vertegenwoordigd niet de migrantengemeenschap.
Citaat:
Heeft iemand van jullie rascisten eigenlijk al ooit met een marrokaan gesproken of gaan jullie altijd gaan lopen als je er een ziet in de Carfour om dan wat gefrustreerd in jezelf te mompelen hoe ze die allemaal moesten buitensmijten
Ik denk dat ik al meer met allochtonen heb omgegaan dan jij. Weglopen heb ik ook nog nooit gedaan, integendeel. Ik heb wel eens een aantal multiculturele opvoeders zien de benen nemen uit het jeugdhuis en onze schepen van integratie met de beker onder de arm toen een multicultureel voetbaltoernooi deftig uit de hand liep. Hilarisch, de naiëve multikulaanhangers worden zelf in de hand gebeten.