Discussie: Zomervakantie ??
Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2008, 22:18   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kizzy Bekijk bericht
Het cordon is -wat mij betreft- een zegen voor het VB. Nog nooit in de geschiedenis van België heeft een politieke partij zoveel gerealiseerd ZONDER deel te nemen aan de macht. Stuk voor stuk hebben de andere partijen elementen van hun programma overgenomen en intussen gerealiseerd. Als ze zouden deelnemen aan de macht, zouden ze ook delen in de klappen die de kiezers uitdelen om af te rekenen met hun ongenoegen.

Leve het cordon!

PS: uw ondertiteltje (Leterme en De Wever houden woord. Respekt !!) mag intussen wel eens aangepast worden hoor...
Dat het blok als zweeppartij vele goede dingen gerealiseerd kon krijgen via de omweg van de funktie als zweeppartij, heb ik in meerdere posts al erkend en gewaardeerd.
Dat betekent helemaal niet dat alle partijstandpunten van het blok gewaardeerd worden; niet door mij en - vergeef me mijn veronderstelling - niet door al hun kiezers.

Overigens bedank ik u voor de aandacht voor mijn ondertiteltje.
Ik zal het graag aanpassen na de politieke evenementen die gepland zijn door de kartelpartners in september.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden