Filosoof,
ge zit hier te zwaaien met de grondwet. As ik mij nie vergis dan staat daar ook ergens in dat de vrijheid van pers, vrijheid van meninsuiting gewaarborgd is.
Dat die waarborgen vandaag de dag verkracht zijn en worden door de partijkes die zich democratisch noemen schijnt de filosoof minder te storen.
Maar de grondwet negeren om de Vlaamse onafhankelijkheid uit te roepen dat mag natuurlijk niet he.
De grondwet is een vod papier geworden filosoof en dat is jammer genoeg niet de schuld van het Vlaams Blok maar van partijen die zichzelf democratisch noemen en ondertussen processen aanspannen tegen politieke tegenstanders.
En dat de democratische partijen het advies van de raad van state ivm splitsing BHV gebruiken om hun reet af te kuisen daar hoor ik ook niks over van uwen kant.
Maar owee als Vlaanderen zijn onafhankelijke zou uitroepen : dat mag niet volgens de grondwet. foei toch.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|