Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh
Ok, misschien zitten we niet zo ver van elkaar qua standpunt. Ik denk dat het niet vaker zal voorkomen bij mensen uit de elite, maar het is logisch dat zij meer middelen hebben om het te verbergen. Als het aan het licht komt, kunnen ze zich ook makkelijker verdedigen dan een marginaal iemand.
In dat verband moet ik denken aan het seksschandaal rond Max Mosley. Dat ging wel niet over kinderen, maar het is verbazend hoe makkelijk hij daarmee is weggekomen.
Blijft wel dat ik graag harde bewijzen zie vooraleer iemand verdacht te maken.
|
Ten eerste, om in de hoogste echelons van de elite te komen, moet je o.a aan pedofilie doen (een gedeelte van het satanisme), anders kom je er niet eens in. Bekijk de film 'eyes wide shut' eens. die geeft een mooie illustarie van hoe het werkt.
En 'harde bewijzen' ? wat zijn dat? een verklaring van de koning van belgie dat ie pedofiel is? en bekijk ook 'dossier X" is zoals Exodus steeds zegt.
en begin vandaar uit vragen te stellen en te onderzoeken naar het hoe, het wie en het waarom? dan kunt u ver komen.
Het gaat ook niet om 1 bewijs, het gaat om, zoals ik eerder gezegd heb, de hele 'gestalt'
Pin d"Ar