Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2008, 22:47   #1
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard Grootvorstin weet de gemoederen te bedaren.

Hare Keizerlijke Hoogheid Grootvorstin Maria Vladimirovna Romanova weet de opgehitste gemoederen tussen Rusland en Georgië wat te bedaren.
Men mag Haar dankbaar zijn voor Haar tussenkomst, want anders had zich wrsch al een gigantische escalatie van het geweld voorgedaan, met massa's doden tot gevolg.

Ze zei dat Ze woedend was over "de misdadige actie's van politici die buitenlandse meesters dienen" en dat "een historisch lot Rusland en Georgië verbindt"

Dat Hare Keizerlijke Hoogheid Grootvorstin Maria Vladimirovna Romanov wiens zoon troonpretendent van Rusland is, zelf dochter van de overleden Russische troonpretendent Grootvorst Wladimir Cyrillovich Romanov, het zo opneemt voor beide landen lijkt heel normaal. Haar vader was de Russische troonpretendent en dus lid van het Russische Keizerlijke Huis, en Haar moeder, Princesse Leonida Georgievna Bagration -Moukchransky (94) was een lid van de Koninklijke familie van Georgië, dat in 1810 door Rusland omver was geworpen en helemaal ingenomen.

Zo zie je maar hoe een Grootvorstin wel véél meer kan bereiken dan de alle wereldvredesorganisatie's samen.

Ik ben blij dat de Keizerlijke familie nog invloed heeft, en dat de Russen nog met véél intresse hen volgen. Ik krijg echt weer heimwee naar het Oude Keizerlijke Rusland, toen al zulke wantoestanden nog niet mogelijk waren.

Laten we hopen dat men Haar raad zal blijvend opvolgen, tot welzijn voor iedereen aldaar.