Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
ik vermoed dat het vast weer het paternalistische trekje is dat deze terugbetalingen heeft voorzien.
a) ze moéten het zogezegd doen van hun onzichtbaar vriendje
b) ze hebben geen geld
c) als het niet wordt terugbetaald, doen ze het wel "volgens hun eigen cultuur" met een patattenmesje op de keukentafel....
wel, voor mijn part doen ze het dan maar op de keukentafel hoor. Toen ik nog rookte kreeg ik ook geen terugbetaling om toch maar filtersigaretten te kopen .... volgens mij maakten ze het roken sowieso hoe langer hoe duurder als ONTRADINGSMIDDEL.
Maar leuterkes van kleine jongetjes afsnijden, dat moet niet ontraden worden hoor! Allah weet het beter!
mensen toch!
is er trouwens al terugbetaling voorzien voor het onder hygienische omstandigheden zetten van tatouages, piercings etc???? of moeten degenen die dit willen hebben daar maar zèlf voor zorgen?
|
Mja, je hebt gelijk vind ik hoor. Geen enkele operatie wordt omwille van louter esthetische redenen terugbetaald. Dat is waanzin.
Anderzijds weet ik niet of het effectief is om bv deze terugbetaling af te schaffen. Artsen willen ook geld verdienen, en als de arts op het rapport schrijft dat het om medische redenen gaat, is het gefikst ...
Daarnaast moeten we dan ook een wet aanpassen, en kan er gesproken worden van (poging tot) discriminatie.