Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2004, 23:27   #5
kempenaar
Provinciaal Statenlid

kempenaar's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar kempenaar
Standaard

Als dit inderdaad zo is heeft Cd&v bij mij afgedaan! Ik had echter al gevreesd voor zo'n uitspraken...

Cd&v heeft dus toch geen interesse voor het welzijn van de Vlamingen!

Ik zou toch graag een officiele N-VA reactie zien op deze uitspraken.

Als de N-VA wil blijven mee stappen in dit verhaal moet men er van bewust zijn dan vele Vlaams Nationalisten de N-VA de rug zullen toekeren als na 14/6 blijkt dat Cd&v kiest voor "b" i.p.v voor Vlaanderen.

gedaan met geven en toegeven! (ken je'm nog)

Aan de N-VA'ers: zet Cd&v onderdruk om deze uitspraak terug te trekken Cd&v-N-VA: sluit wel een coalitie met het Vlaams blok na de verkiezingen en kies voor de Vlaamse staat!

laat deze kans niet voorbijgaan!!!

op een ander forum zegt ene "brugge veilig en leefbaar" dat ik een politieke partij voortrek en hiermee de VVB schade berokken.
Niets daarvan: wie niet wil samenwerken over Vlaams nationale partijgrenzen heen zeg ik m'n gedacht. Of dat nu het Vlaams Blok is of de N-VA. (of Cd&V, met een grote Vlaams nationale kern)
ik zal de reactie die ik daar poste ook hier bijzetten.

Brugge Veilig en Leefbaar :
Citaat:
kempenaar schreef:
Als dit inderdaad zo is heeft Cd&v bij mij afgedaan! Ik had echter al gevreesd voor zo'n uitspraken...

Cd&v heeft dus toch geen interesse voor het welzijn van de Vlamingen!

Ik zou toch graag een officiele N-VA reactie zien op deze uitspraken.

Als de N-VA wil blijven mee stappen in dit verhaal moet men er van bewust zijn dan vele Vlaams Nationalisten de N-VA de rug zullen toekeren als na 14/6 blijkt dat Cd&v kiest voor "b" i.p.v voor Vlaanderen.

gedaan met geven en toegeven! (ken je'm nog)

Aan de N-VA'ers: zet Cd&v onderdruk om deze uitspraak terug te trekken, Cd&v-N-VA: sluit wel een coalitie met het blok na de verkiezingen en kies voor de Vlaamse staat!

laat deze kans niet voorbijgaan.
Citaat:
="Brugge Veilig en Leefbaar
Kempenaar, het is uw recht gelijk welke partij te steunen. Heb tenminste het fatsoen dit niet te doen onder de vlag van de neutrale Vlaamse Volksbeweging. Tenzij het uw bedoeling is deze vereniging schade te berokkenen. Luddo schreef:

Bij mijn weten vraagt de Vlaamse Volksbeweging NIET aan haar leden voor welke partij zij stemmen!

Dat heeft er niets mee te maken. Men moet niet met andermans vlag pronken. Kempenaar heeft zeker geen toestemming van de VVB om onder hun logo reclame te maken voor het Blok.
Waar haal jij het vandaan dat ik met die oproep een partij steun??
Ik zeg hier dat Cd&v - N-VA - VB een coalitie moeten vormen! Meer niet, wie mij kent weet dat ik altijd pleit voor een samenwerking tussen alle Vlaams Nationale krachten via een coalitie. In dit geval met inbegrip van Cd&v. (logisch, ze vormen een kartel met N-VA)

dat je durft te zeggen dat ik m'n vereniging schade toebreng met zo'n oproep zegt meer over jou dan over mij.

Je mag gerust weten welke partijkaart ik heb: GEEN alleen een VVB lidkaart. Dus ik pronk niet met andermans vlag.

Als de Cd&v niet wil kiezen voor Vlaanderen is dit voor hun rekening, bij mij weten is de N-VA nog steeds een zelfstandige partij. Ik waarschuw enkel de N-VA voor een mogelijk ledenverlies indien Cd&v na 13/6 kiest voor belgie.

Als ik zie dat Vlaams kartel en Vlaams Blok mogelijks 52% van de stemmen halen concludeer ik dat als zij een coalitie aangaan Vlaanderen onafhankelijk kan worden. Eens onze staat er is kan iedereen zoveel ruzie maken als ze willen, maar voor dat hoge doel moeten de partijen maar eens samenwerken en de verschilpunten opzijzetten.

Anderzijds kun je op de Cd&V webstek een uitgebreid programma lezen voor méér Vlaanderen maar in de Waalse pers zegt Cd&V o.a. dat ze de sociale zekerheid niet wil splitsen (zie het journaal van Mark Grammens) http://www.cdenv.be/images/publicati...1dccfced45c057

kempenaar is offline