Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2004, 00:59   #162
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Ha, Néé Las ik niet dat je Brov enkel een "aanvulling van de parlementaire democratie" zou zijn? Dan verandert er dus niets aan dat tijdseffect...(mensen hebben nu eenmaal de neiging één en ander te vergeten, tenzij één of andere zweeppartij er continu nieuws van maakt)
U begrijpt blijkbaar niet wat het BROV juist is. Het is net een stok achter de deur om gelijk wanneer in zo'n 4-jaren-periode in te grijpen waar nodig. Het is m.a.w. net een garantie dat de partijen zich NIET meer gedurende 4 jaar kunnen bezig houden met alleen maar zichzelf.

Citaat:
Citaat:
Als die propagandamachine toch zo goed draait, waarom heeft het Blok dan nog geen absolute meerderheid?
Omdat er nog altijd voldoende intelligente mensen zijn die het niet opgeven
Dus is er geen reden om de gevolgen van het BROV te vrezen...

Citaat:
Citaat:
Ik heb trouwens liever een partij die een bocht van 360° maakt dan een die een bocht van 180° maakt, iets wat we al vaak genoeg moeten zien vlak na de verkiezingen.
Daarmee geef je je steun aan het 70-puntenplan toe... (Waarom ben ik daarover niet verwonderd )
U leest weeral dingen die er niet staan. Ik huldig hiermee enkel het principe waarbij men bij zijn standpunt blijft. Mag ik nu veronderstellen dat u liever partijen hebt die een bocht van 180° maken? Voor de verkiezingen beloven we X en na de verkiezingen doen we Y? Mag ik nu besluiten dat u dus liever leugenaars en kazakkendraaiers aan de macht hebt dan rechtlijnige mensen?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden