Los bericht bekijken
Oud 19 augustus 2008, 01:33   #40
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
May be. May be not.

Ik kan me moeilijk indenken dat al die sergeanten, kapiteins, kolonels, luchtmachtpiloten, wetenschapslui en noem maar op, dat die dat allemaal uit hun duim zuigen. Dan moet het toch een wereldwijde hoax zijn. Theoretisch is dit natuurlijk mogelijk, maar praktisch zie ik dit zo niet zitten, want -bijvoorbeeld-er zijn getuigenissen van lijnpiloten van om het even welke nationaliteit en dit vanaf begin de jaren 1940-46 tot nu. Zelfs astronauten. En dat is toch niet niks.

Neen zeker niet.

Wat Lincoln wellicht bedoelt is dat beeldverslag waarbij de nuclear warhead uitgeschakeld wordt door een UFO. Dit noemt hij onmiddellijk een hoax, zonder de zaken verder te onderzoeken.

Ik neem het hem niet kwalijk, je moet je in dit onderwerp echt verdiepen en dat kost tijd en energie en open geest. Als je de documentaire "Out Of The Blue" bekijkt, dan wordt dezelfde beeldvoorstelling gebruikt, maar er staat duidelijk bij dat het om een "animatie" gaat, weliswaar gebaseerd op getuigenissen van alle betrokken (hooggeplaatste) militairen. Niemand beweert effectief beelden van die uitschakeling te hebben...

tis maar een detail.. maar ge ziet hoe rap men oordeelt zonder iets van de zaken af te weten.

Apropos, de implicaties van buitenaardse interventie in de mensheid, indien bewezen, zijn niet te overzien. Dat bepaalde groeperingen / instellingen er enkel baat bij hebben het eventueel bestaan van aliens te verdoezelen, weg te wuiven is evident (stabiliteit/ wereldvrede/ macht en controle etc).

Denk maar eens hoe christendom en islam de mensheid mogelijks bedrogen hebben met hun leer als blijkt dat hun God, hun Almachtige, in feite een alien is die hier wat kwam/komt experimenteren.... Natuurlijk dat dat allemaal veel te veel is om te beschouwen, laat staan aanvaarden voor iemand wiens wereldbeeld volledig stoelt op wat hij dagelijks 5 keer heeft ingelepeld gekregen in de moskee.

Men moet meteen alle godsdiensten gaan herschrijven.

Bekijk de implicaties van de "Drake vergelijking" eens: de kans op buitenaards leven en intelligentie is zeer reeel. En Drake kwam met die vergelijking af toen men enkel afwist van onze Galaxy. Intussen weten we dat er ontelbare galaxies zijn... de kans dat er geen leven bestaat of bestaan heeft buiten de aarde is in feite 0...

Laatst gewijzigd door straddle : 19 augustus 2008 om 01:34.
straddle is offline   Met citaat antwoorden