Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2008, 19:57   #18
shaddy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 16 mei 2008
Berichten: 2.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Je mag er de koran gerust bijnemen : het enige gebod ivm vrouwenkledij in dit fraaie werkje is dat zij zich zedig dient te kleden en haar borsten moet bedekken.

In deze tijden dat onze vrouwelijke volksgenoten alles willen behalve betiocht worden van religieuze propaganda neem ik dus aan dat men zich niet mag storen aan enige religeuze of ideologische kledingsvoorschriften
& derhalve om een strikte neutraliteit te betrachten in feite precies het tegendeel moet doen (kwestie van consequent te blijven !)

Dames die derhalve een "loketfunctie" wensen te bekleden, gelieve zich dus te ontkleden ! (Van billen is geen sprake, maar wel van borsten).

Ten bewijze van een totaal gebrek aan religieuze en ideologische vooringenomenheid :maak bloot die borst(en).. (één volstaat !)

....

Wat het "bermuda-verbod" betreft - men heeft in het prachtige nieuwe Boekenbergparkzwemvijver vastgesteld dat inderdaad de aanwezigheid van Bermuda's een negatief effect heeft op de waterkwaliteit, het zou dus zo zijn dat indien men de gewraakte bermuda's zou toelaten er minder volk dagelijks in het zwemdok zou kunnen toelaten. De Koran zegt overigens absoluut niets over Bermuda's.. ook keppeltjes en tulbanden zie ik niet aan een zwemdok verschijnen.

Of een normaal hoofddoekdragende moslima zich gewoon in badpak te water begeeft kan ik niet bevestigen of ontkennen : maar het zou mij verwonderen indien dit niet zo zou zijn. De Quick van Borsbeek zit vol "ingepakte moslima's" die met hun kroost smakelijk hun niet-halal maaltijd zitten te verorberen. Ik lig loerend op de wacht om de eerste Joodse dame te betrappen, die hier met eveneens haar kroost een niet-koosher maaltje tot zich te nemen, haar talrijke mannelijke geloofsgenoten overigens navolgend..

Hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste steen.. Voordeel van het multiculturalisme : men kan al eens gemakkelijker "zondigen"...
Bij quick vis en vis en vis te verkrijgen !!!
shaddy is offline   Met citaat antwoorden