Los bericht bekijken
Oud 20 augustus 2008, 22:30   #52
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
1Wat dat te maken heeft met puur sex ontgaat mij totaal. Je weet trouwens toch dat verkrachtingen voor het merendeel niet vanwege sexuele lust gebeuren, maar vanuit een machtsfixatie?

2Dat heeft niets met heilig of ijkes te maken, dat heeft ermee te maken, en ik ben voor de rest een enorme etatist, dat niemand buiten ik en mijn partner zaken heeft met wat wij met ons twee in de slaapkamer doen qua sexuele beleving.
1 Of dat een verkrachting nu voorkomt uit seksuele lust of machtsfictatie doet niets aan het feit af dat er een seksuele daad wordt gesteld.

2 Ik heb dan ook op geen enkel moment bezig geweest over bij jou in de slaapkamer komen piepen. Dat is walgelijk. Ik heb het over maatschappelijke zaken die je kan veranderen zodat er uiteindelijk zaken in jouw slaapkamer veranderen zonder dat ik er met een stap hoef binnen te zitten. Ik had het over scholing. Misschien krijg jij scholing in je slaapkamer maar ik niet. Ik had het over praten over seks, en seks bespreekbaar maken in de maatschappij, dat is niet noodzakelijk in jouw slaapkamer. daar mag je gerust ook wilde verhalen over grijze bompa petjes bespreken. Bepaalde sociale omstandigheden hebben nu eenmaal invloed op het seksualiteit en ook vruchtbaarheid. En neen, enkel in jouw wildste dromen hoeven we daarvoor in jouw slaakamer te komen piepen.