Los bericht bekijken
Oud 24 augustus 2008, 12:27   #17
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Die personen die 50 �* 60000 km wegmalen per jaar zijn dan ook geen werkmannen maar vertegenwoordigers. Daar behoord het rijden dan ook als werk beschouwd te worden. Dikwijls zijn het dan nog zelfstandige vertegenwoordigers. Die vertrekken dikwijls om 5 �* 6 u ’s morgens om soms pas om 22, 23, en vantijd later terug thuis te komen. Ik spreek uit ondervinding want ik heb het zelf ook nog gedaan. In het ene geval behoren ze tot het kaderpersoneel en in het andere zijn ze autonoom. In beide gevallen betreft het geenszins een 9 tot 5 job. Reken NU maar uit hoeveel tijd er over blijft om te werken.
Het is gewoonweg onmenselijk om zo lang te werken en dan nog zoveel in de auto te rijden, dag in dag uit over gans een jaar. Asosiaal voor je niet-professioneel leven en heel onveilig.
Het is ook zeer onekonomisch.

Ik vermoed dan ook dat het om zeer domme mensen gaat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden