Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2008, 18:56   #1
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard Hare Majesteit Koningin Fabiola, behoudt levenslang haar dotatie!!!

Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, zal naar alle waarschijnlijkheid haaar dotatie levenslag behouden.

Steeds luider gaan er stemmen op om enkel nog dotatie's te voorzien voor de regerende Vorst en de Kroonprins. Iets waar ikzelf persoonlijk helemaal achter sta. Zijne Majesteit de Koning zelve trouwens ook! Men mag dat nooit vergeten!

Men zou wel (proberen) af te stappen van de dotatie's van Prins Laurent en Princesse Astrid. Zij zouden dan bezoldigde opdrachten hier en daar krijgen.

In de toekomst zou de Koningin-weduwe ook geen dotatie's meer krijgen. Het is te zeggen: de latere personen die in de toekomst op deze plaats zou kunnen terecht komen. Mogelijks H. M. K. Paola en de Hertogin van Brabant.
H. M. K. Fabiola zal, gezien haar hoge leeftijd -80 jaren- héél wrsch niet meer daarvoor in aanmerking komen.

Ik wil er ook nog snel eventjes aan toevoegen dat Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, echt niet veel meer overhoudt hoor van het toegekend bedrag.
Dit is gespendeert aan personeelkosten ed. Dus in dat opzicht zou men kunnen stellen dat de Koningin-weduwe helemaal niet teveel krijgt -wat sommigen in den treure beweren- maar net genoeg om rond te komen.

Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, alias de Sprookjeskoningin.