Los bericht bekijken
Oud 25 juli 2002, 10:39   #2
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Als er gedacht wordt in de richting van een Atomium of Eiffeltoren, dat ze het dan maar laten. Lelijk dat dat is - bah! Ik vraag mij af hoe Parijs langer kan toelaten dat die TV-mast de Parijse skyline ontsiert.

Als we toch even de megalomaan willen uithangen... Weet ge wat ze zouden kunnen doen? Een gigantische luchthaven bouwen op een kunstmatig eiland in de Noordzee. De luchthaven moet een capaciteit hebben van minstens 10x Frankfurt. Ik dacht aan een stuk of tien parallelle aanvliegroutes in drie aanvliegrichtingen. Er moeten dan speciale magneettreinen naar Londen, Amsterdam en Brussel komen, die passagiers tegen 500km/u naar het stadscentrum voeren. De luchthavens van Londen, Amsterdam en Brussel kunnen dan gesloten worden, of gereduceerd tot luchthaventjes voor pleziervliegers.

Op de nieuwe luchthaven zal 24u/24u kunnen gevlogen worden, zonder enige hinder voor omwonenden of milieu. Op Zaventem kan een groot wit kinderbos geplant worden (voor de naïef-linkse wereldverbeteraars) met daarnaast een nieuwe kerncentrale (voor de economie).
Godfried is offline   Met citaat antwoorden