Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 28 augustus 2008, 22:55   #6166
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nu, 38 000 liter kerosine, hoeveel kubieke meter is dat, en hoe zat die opgeslagen in die vliegtuigen?
EN hoe zit dat met die vuurballen die gesignaleerd werden?
Het meeste van de brandstof zit opgeslagen in de vleugeltanks mijn beste, en die worden tijdens het impact wel opengescheurd ...

Kijk overigens in de onderstaande link van het impact op de zuidtoren,en stel tevens met mij mee vast hoe groot de explosie van de ontvlammende kerosine buiten te toren dan wel is.....

http://www.waarheid911.nl/wtc_south_fire.jpg

Citaat:
Klopt inderdaad.
Dat is de enige verklaring die realisitisch is, niet stoelt op honderden andere, steeds onmogelijkere veronderstellingen en die bovendien wordt ondersteund door de getuigen die de Lobby waren van WTC1 na de impact, onder andere william rodriguez en Chief Pfeiffer.
Zozo,de verklaringen van brandweermannen die wat anders vertelden dan bovenstaande heren worden door de nist en fema genegeerd ,omdat deze verklaringen hun héle hypothese tegenspreken....

Citaat:
Het is zelfs simpel te bewijzen :

Giet eens een paar emmers benzine in een ijzeren vat of vaatje met een diameter kleiner dan 1 m, waar onderaan een kleine afvoer is voorzien en waarin je een paar brandende kaarsjes of theelichtjes legt.
Ik durf met u gerust wedden dat meer dan de helft van die benzine er onderaan gewoon uitloopt. Waarschijnlijk zelfs meer dan 80%

100 % zeker van. En jij?
Waar slaat deze vergelijking op ?????
Een vaatje met een diameter van kleiner dan één meter met een klein afvoertje gaan vergelijken met opengescheurde vliegtuigtanks waaruit de kerosine met duizenden liters uitgulpt....
Heb je nog gekker voorbeelden om je gelijk te halen,je kan zo bij nist aan de slag......

En overigens giet 38 duizend liter kerosine over het grondvlak van de tower,hoe hoog denk je dat die brandstof dan op de vloer staat,je zal er alvast niet in verdrinken.....

Laatst gewijzigd door Svennies : 28 augustus 2008 om 22:57.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden