Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
 Alles moet gratis.
|
tja het staat in de grondwet kerel - ik heb die grondwet niet gemaakt en ben zeker geen voorstander van alles gratis - maar onderwijs is wel iets heel fundamenteels en dat vind ik dus wel ok - er voorstander van zijn dat er binnenkort terug op grote schaal analfabeten zouden bestaan vind ik anderzijds dan weer tamelijk primitief.
en hoe dan ook een debat over een maximumfactuur in een land wiens grondwet de overheid opdraagt om volledig gratis onderwijs te verstrekken is slechts een "zoveelste" bewijs dat dat land een anarchistenstaat is
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2008 om 14:24.
|