Los bericht bekijken
Oud 29 augustus 2008, 14:51   #33
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Zever; waarom zou kind x mee moeten betalen/werken voor het verlof van kind y?
er betaald indien ze het samen doen niemand voor een ander maar ze betalen dat dan allemaal samen dmv hun eigen arbeid en of ondernemingszin

Citaat:
Daar doen die ouders hun kinderen ook geen goed mee, dat klopt, maar dat is dan hun eigen verantwoordelijkheid.
ofwel is het belangrijk dat alle kinderen leren dat niets gratis is en zomaar uit de lucht komt vallen ofwel is dat niet belangrijk - rijke kinderen moeten tegen al te veel verwennerij worden beschermd - en als ze later leidinggevende functies uitoefenen dan is het van belang dat ze ook weten wat arbeiden is - een kind van de hogere klassen dat dit weet zal bovendien later een succesvollere ondernemer zijn want zal beter weten hoe een werkmens gemotiveerd kan worden dan een rotverwend rijkeluisjong dat nooit iets heeft hoeven te doen en alles in de schoot geworpen kreeg.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 29 augustus 2008 om 14:54.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden