Discussie: Vaarwel
Los bericht bekijken
Oud 31 augustus 2008, 13:56   #172
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Ik word niet graag vals beschuldigd en soms denk je dat de rede het uiteindelijk haalt van de paranoia , maar de verleiding is groot om daarop te reageren. In dergelijke situaties heb je de perceptie altijd tegen : als je niks zegt , doe je alsof je neus bloedt en ziet men daar bevestiging in. Ontken je keihard , dan maak je je alsnog meer verdacht. Een lose/lose - situation.

En teurlek ziekik ne westvloaming , wuk peis je gie wel ?
Ik ken die piano niet qua stijl maar hij werd hier duidelijk niet geapprecieerd.
Ik vind je posts tof om te lezen en een verrijking, dus ik denk niet dat jij het kan zijn en ik vind het zelfs wat pathetisch dat als iemand met een bepaalde ideologie hierkomt hij direct de mond wordt gesnoerd door te insinueren dat hij mogelijk een dubbelnick van een ander niet-geliefd forummer was. Het lijkt wel een beetje alsof sommige mensen niet kunnen geloven/begrijpen dat verschillende mensen ongeveer dezelfde ideologie kunnen hebben, maar wel een verschillende omgangsstijl. Dat is me hier al vaak opgevallen.

Of je het nu bent of niet maakt mij weinig uit, maar ik kan moeilijk geloven van wel. Te meer omdat de moderatie niet iemand zal toelaten die ermee dreigde het forum voor te dagen.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden