Los bericht bekijken
Oud 2 september 2008, 19:24   #65
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Een rat is een heilig dier bij de hindoes. Als zelfs een minister mij mestkever en parasiet mag noemen, heb ik wel de indruk dat we hier dus met twee maten en twee gewichten bezig zijn.
Een mestkever is trouwens heilig bij de Egytenaren. Wat is dus eigenlijk een belediging?

Hier zit zelfs iemand met de naam "linkse rat". Daar doelde ik dus meer op. Blijkbaar ergeren ze zich aan poco, aan rat aan om het even wat.

Vraagje: als we iedereen gaan bannen, omdat die iets zou zeggen wat een ander niet graag heeft, hebben we hier dan nog posters over?

Daarnaast ga ik er geen doekjes om vinden dat betrokken persoon het enige forumlid is dat me hier al zo ver gekregen heeft, dat ik hem zeker niet IRL wil ontmoeten, gezien ik dan niet meer insta voor mijn eigen daden.

Hij heeft me hier al minder fraai behandelt en speelt altijd met edit om zijn straf te ontlopen. Mijn haat voor deze persoon is echt en ik hoop oprecht voor hem dat hij me nooit IRL tegen zal komen.

Sorry, maar dat "rat" schrijven is me nog een stuk inhouden. Ergens is die provocateur de moeite niet om je mee in te laten, maar hij gaat zo ver, dat ik hem perfect begrijp, als hij altijd slachtoffer is van bepaald geweld.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 2 september 2008 om 19:27.
Boadicea is offline